٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭

ساخت وبلاگ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    طرز كار برنامه هاي ضد ويروس 

 

ضد ویروس اصطلاحی است که به برنامه یا مجموعه ای از برنامه ها اطلاق می شود که برای محافظت از کامپیوتر ها در برابر ویروس ها استفاده می شوند. مهم ترین قسمت هر برنامه ضد ویروس موتور اسکن (Scanning engine) آن است. جزئیات عملکرد هر موتور متفاوت است ولی همه آنها وظیفه اصلی شناسایی فایل های آلوده به ویروس را با استفاده از فایل امضای ویروس ها بر عهده دارند. فایل امضای ویروس یک رشته بایت است که با استفاده از آن می توان ویروس را به صورت یکتا مورد شناسایی قرار داد و از این جهت مشابه اثر انگشت انسان ها می باشد.

 

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : طرز كار برنامه هاي ضد ويروس , ضد ویروس, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 553 تاريخ : 30 آذر 1391 ساعت: 13:16

بررسی جايگاه سرويس پست الکترونيکی با مفهوم Spam

اينترنت ، امکان استفاده از سرويس ها و خدمات متعددی را در اختيار کاربران قرار می دهد . ارسال و دريافت نامه الکترونيکی ( E-mail ) ، يکی از قديمی ترين و در عين حال متداولترين سرويس ارائه شده بر روی اينترنت است.عليرغم تمامی مزايا و پتانسيل های سرويس فوق ، در چند سال اخير و همزمان با رشد و گسترش استفاده از اينترنت  ، شاهد مشکلات و مسائل جانبی در اين رابطه نيز می باشيم . توزيع نامه های آلوده به ويروس ها و يا کرم ها ، ارسال و يا دريافت نامه های الکترونيکی ناخواسته که از آنان با نام Spam ياد می شود ، نمونه هائی در اين زمينه می باشد .
در اين مقاله قصد داريم ضمن بررسی جايگاه سرويس پست الکترونيکی با مفهوم Spam ، منابع توزيع و روش های مقابله با آن ، آشنا شويم
.

 

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : spam , spam چیست ؟, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 464 تاريخ : 26 آذر 1391 ساعت: 14:15

آموزش های کاربردی > مرورگر اینترنت

تبدیل صفحات وب به PDF در گوگل کروم بدون نیاز به افزونه

اگر از کاربران مرورگر گوگل کروم هستید حتماً تا کنون متوجه شده‌اید که مرورگرشما توانایی نمایش و ذخیره سازی اسناد PDF که معمولاً از آن برای انتشار کتاب‌های الکترونیک استفاده می‌شود بدون نیاز به نصب برنامه Acrobat Reader دارد. اما یکی دیگر از توانایی‌های داخلی این مرورگر در ذخیره سازی و تبدیل صفحات وب و فایل‌های تصویری به فرمت  PDF است که در این آموزش از تورتک به چگونگی انجام این کار توسط گوگل کروم می‌پردازیم.

 

چاپ ( Print ) صفحه وب در گوگل کروم به صورت PDF

اگر می‌خواهید از محتویات موجود در یک صفحه وب یک فایل PDF را ایجاد کنید و بعداً این فایل را بخوانید تنها کافی است با استفاده از کلید میانبر Ctrl + P در نسخه ویندوز این مرورگر و یا Cmd + P در نسخه Mac این مرورگر پنجره چاپ ( Print) را باز کنید. سپس کافی است در قسمت Destination از این پنجره گزینه Save as PDF را انتخاب کرده و در صورت نیاز الباقی تنظیمات اضافی را در پایین این قسمت برای تبدیل صفحه وب مورد نظر به فایل PDF انجام دهید و در آخر نیز بر روی گزینه Save برای انجام عملیات کلیک کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تنظیمات زیادی برای مشخص کردن حالت فایل PDF خروجی از صفحه وب مورد نظر ما در این قسمت ازگوگل کروم وجود دارد که در ساخت یک فایل PDF سفارشی می‌تواند کمک بزرگی را به ما بکند.

 

برگرفته شده از : ترفندسرا

 

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : تبدیل صفحات وب به PDF , ترفند مرورگر اینترنت, ترفند گوگل کروم, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 449 تاريخ : 19 آذر 1391 ساعت: 12:42

System Optimize Expert 3.2.5.6

System Optimize Expert 3.2.5.6 - نرم افزار بهینه سازی سیستم متخصص

آیا تمایل دارید سیستم شما سریع تر اجرا شود؟ آیا سیستم شما هر روز افت کرده و با پیغام های خطای زیادی مواجه می شوید؟ یا از بین رفتن اطلاعات شخصی خود ترس دارید؟ و ..... ..نرم افزاری که به شما معرفی می گردد ، نرم افزار فوق العاده System Optimize Expert می باشد که دکتر حرفه ای رایانه شما خواهد بود. این نرم افزار یک برنامه بسیار قدرتمند بهینه ساز در رایانه است که تمام مشکلات کامپیوتر شما رفع خواهد شد و تا حد زیادی سرعت اجرای سیستم را بالا خواهد برد. این برنامه بسیار کم حجم بوده و در عین حال تاثیر گذاری و امکانات بالا، آن را در درجه بهترین بهینه ساز های رایانه قرار داده است. شما هم اینک می توانید برنامه System Optimize Expert این نرم افزار بهینه ساز را به راحتی و مستقیما دانلود و از بهینه سازی سیستم خود نهایت لذت را ببرید.

اسکن و تعمیر کلی

این نرم افزار به طور کلی تمام اطلاعاتی که شما در رایانه وارد کرده اید را پوشش می دهد و با حافظت تمام عیار از رایانه شما تمام خطا ها را تعمیر خواهد کرد. خطاهایی همچون: تمام ورودی های نا معتبر رجیستری، مشکلات سیستم و غیره.

بهبود وضعیت سیستم

این نرم افزار به عنوان یک پزشک برای رایانه شما عمل کرده و قادر است با تشخیص مشکلات موجود بهترین و قابل اعتماد ترین راه را برای حل موارد، انتخاب کرده و عملکرد سیستم شما را در بهترین سطح نگه می دارد.

ارایه ساده ترین عملیات

ویژگی های فوق العاده و امکانات بسیار خوب این نرم افزار باعث شده تا شما دیگر نیازی به آگاهی از علوم رایانه نداشته باشید تا بتوانید سیستم خود را بهینه سازی کنید بلکه با اجرای این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ علم خاصی به یک بهینه ساز درجه یک دسترسی خواهید داشت.

حفاظت کامل و خودکار از سیستم شما

در این نرم افزار شما حتی قادر هستید برنامه را برای زمان های خاصی تعیین کنید تا به صورت خودکار شروع به اسکن و تعمیر نماید بدون اینکه هیچ زحمت خاصی بکشید.

 

 

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی سیستم متخصص (حجم : 4.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

...

برچسب ها :  دانلود رايگان , نرم افزار بهینه سازی , System Optimize Expert 3.2.5.6

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : دانلود رايگان,نرم افزار بهینه سازی,System Optimize Expert 3,2,5,6, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 590 تاريخ : جمعه 17 آذر 1391 ساعت: 3:51

آموزش های کاربردی > شبکه 

به اشتراك گذاشتن اينترنت در شبكه

يادم نمی رود؛ از دوران نوجوانی، یکی از آرزو های نه چندان بزرگم، شبکه کردن کامپیوتر های کل کوچه بود! این چند روز بعد از سال ها، دارم به آرزوم میرسم و در حال کابل کشی از این سر و آن سر کوچه به اتاق خودم هستم!(کمبود امکانات مالی برای راه اندازی شبکه ی بیسیم) همیشه در کار شبکه، سخت ترین مرحله متقاعد کردن افراد برای درک مزایای شبکست. راه من برای راضی کردن دختر پسر های کوچه، داشتن اینترنت پر سرعت و دائمی بود! که البته جواب داد.
این اقدام بهانه ای شد برای نوشتن مطلبی در مورد به اشتراک گذاری اینترنت در شبکه. هر چند این کار، هیچ تخصصی نمی خواهد اما احیانن اگر سری به انجمن ها بزنید، خواهید دید دوستان زیادی چنین مشکلی دارند. در این مطلب به اشتراک گذاری اینترنت پر سرعت(ADSL) را بررسی خواهیم کرد.

اگر کامپیوتر شما قرار است به یک شبکه ی Workgroup اینترنت بدهد، نیازمند 2 پورت شبکه هستید. یکی برای اتصال روتر اینترنت به کامپیوتر و دیگری برای اتصال کابل شبکه. یا اینکه می توانید مثل من روتر اینترنت را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید، و از تک پورت شبکه، برای اتصال Lan استفاده کنید. تنها کار لازم برای به اشتراک گذاشتن اینترنت، ست کردن IP است.

ابتدا از کانکشن Lan شبکه، Properties بگیرید و به قسمت Inteet Protocol-TCP/IP بروید. از این گزینه هم Properties بگیرید و وارد تنظیمات IP شبکه شوید. اگر بر روی کامپیوتری که قرار است اینترنت شبکه را تامین کند، در حال ست کردن IP هستید، به صورت زیر آی پی ها وارد کنید: ( این شکل)

IP Address: 192.168.0.2
Sub net Mask: 255.255.255.0
Preferred DNS server: 192.9.9.3
Alteate DNS server: 4.2.2.4

حالا Ok کنید و تمام! حالا سری به کامپیوتر های کلاینت بزنید و به طریق زیر IP ها را ست کنید: (این شکل)

IP Address: 192.168.0.3 … 192.168.0.X
Sub net Mask: 255.255.255.0
Default gateway: 192.168.0.2
Preferred DNS server: 192.9.4.3
Alteate DNS server: 4.2.2.4

تنها کاری که باقی می ماند، به اشتراک گذاشتن کانکشن اینترنت است. بر روی آن راست کلیلک کنید و Properties بگیرید. از تب Advanced تیک گزینه ی Allow others network users to connect through this computer’s inteet connection را بزنید. (این شکل)

به همین راحتی اینترنت در شبکه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

نوشته شده توسط : مسعود اسفندیاری

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : به اشتراك گذاشتن اينترنت در شبكه ,آموزش به اشتراك گذاشتن اينترنت در شبكه , نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 487 تاريخ : 16 آذر 1391 ساعت: 14:25

آموزش های کاربردی > ویندوز

تعمیر ویندوز در چند دقیقه

شاید برای شما پیش آمده باشد که ویندوز شما دچار مشکلاتی شده باشد و از سرعت سیستم 

کاسته شده باشد. به ناچار شما برای تعمیر ویندوز خود باید ویندوز را مجدداً نصب نمایید و این کار

کمی طول میکشد. یک راه حل بهتر آنکه شما میتوانید از طریق رجیستری ویندوز خود را تعمیر

کنید.هر چند هیچ کاری نمیتواند مانند نصب مجدد ویندوز موثر باشد ولی این ترفند فایلهای آسیب دیده

یا پاک شده ویندوز را تعمیر یا دوباره آن را بر روی سیستم شما وارد میکند و بسیار موثر نیز میباشد.

حال تعمیر ویندوز از طریق رجیستری را با هم دنبال میکنیم.
 

1.ابتدا بر روی منو Start کلیک نموده و Run را انتخاب نمایید.

2.در قسمت Open عبارت sfc /scannow را تایپ نمایید و سپس گزینه Ok را بفشارید. توجه داشته

باشید که یک فاصله بین sfc و /scannow وجود داشته باشد.

3.سپس CD ویندوز را درون CDRam خود قرار داده و صبر کنید تا مراحل سپری شود.

نوشته شده  توسط : بهنام پیــــــروی قله زو

 

برچسب ها : آموزش کاربردی , ترفند ویندوز

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش کاربردی,ترفند ویندوز, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 493 تاريخ : دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت: 18:39

Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11 
Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11 - نرم افزار آنالیز و مشکل یابی سیستم

TuneUp 360 نرم افزاری دیگر از کمپانی Wondershare برای مشکل یابی و آنالیز سیستم میباشد. پیغام های خطا در سیستم عامل های ویندوز علاوه بر مشکل ساز بودن و در طول زمان باعث افت سرعت سیستم و در نتیجه در یک روز منجر به سقوط سیستم می شود. این نرم افزار مشکل یابی سیستم با آنالیز کردن پردازش کننده و مدیریت کل سیستم و عیب یابی مشکلات سیستم، سرعت سیستم شما را بهینه کرده و به طول عمر سیستم شما می افزاید.

در واقع پیدا کردن ریشه مشکلات سیستم و بهینه سازی سرعت سیستم خود را به این نرم افزار بسپارید. علاوه بر این محافظت از حریم شخصی شما در مقابل هکر ها و جاسوسان از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که میتوانید امنیتی مثال زدنی را برای شما به ارمغان بیاورد. 

 

 

ویژگی های نرم افزار مشکل یابی سیستم

    • نهایت قدرت در بهینه سازی
    • افزایش سرعت سیستم با برطرف نمودن مشکلات و خطا ها
    • آنالیز سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزای
    • ریشه یابی مشکلات و برطرف نمودن باگ هایی که از طریق نصب نرم افزار در سیستم بوجود می آید
    • برقراری امنیت در برابر جاسوس ها هکر ها
    • در نظر گرفتن بهترین تنظیم و پیکربندی برای هر سیستم بر اساس عواملی خاص

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مشکل یابی سیستم (حجم : 4.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 

...

 

 برچسب ها : دانلود رايگان , نرم افزار بهينه سازي ,

Wondershare TuneUp 360 7.0.0.11


٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : دانلود رايگان,نرم افزار بهينه سازي,Wondershare TuneUp 360 7,0,0,11 , نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 593 تاريخ : 14 آذر 1391 ساعت: 14:10

PcSuite Booster Pro 1.4

نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم - PcSuite Booster Pro 1.4

PcSuite Booster Pro نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی پردازش سیستم در هنگام اجرا و یا کار با نرم افزار یا بازی برای اجرای بهتر و نهایت بهره بردن از قدرت پردازشی سیستم است. اگر شما سیستم معقولی دارید و در هنگام بازی کردن و یا استفاده از نرم افزار های سنگین دچار مشکل پردازشی و یا کمبود حافظه میشوید به کمک این نرم افزار مشکل شما براحتی حل میشود، چرا که میتوانید تمامی خرده پردازش های سیستم را مدیریت کنید. در واقع نرم افزار PcSuite Booster Pro با جلوگیری از پردازش های اضافی، توابع و بهینه سازی حافظه، سیستمی ایده آل برای اجرای برنامه و بازی ها بوجود می آورد تا در هنگام بازی دچار لکه پردازشی در روند بازی نشوید. همچنین ایجاد پروفایل های متعدد با دسته بندی خاص برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ... از قابلیت های کاربردی نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم است.

ویژگی های نرم افزار بالا بردن توان پردازش

    • ایجاد پروفایل برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ...
    • تقویت کننده خودکار و ارائه عملکرد بهتر برای برنامه های کاربردی
    • رابط کاربری جذاب
    • دارای حالت Expert برای خوب کوک کردن سیستم
    • بدون نیاز به درخواست ریستارت سیستم در هیچ زمان
    • مناسب برای تمام سیستم های عامل ویندوز
    • ایده آل برای نوت بوک و کامپیوترهای قدیمی
    • افزایش کارایی سیستم (حافظه، قدرت پردازش)
    • دارای حالت Turbo-charger برای سیستم

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بالا بردن توان پردازش (حجم : 7.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

...

 برچسب ها : دانلود رايگان , نرم افزار بهينه سازي ,  PcSuite Booster Pro

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : دانلود رايگان,نرم افزار بهينه سازي,PcSuite Booster Pro, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 615 تاريخ : 10 آذر 1391 ساعت: 14:5

 Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.1

نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر - Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.1

Uniblue SpeedUpMyPC برنده جایزه نرم افزاری در زمینه نرم افزار های سیستمی و بهینه سازی سیستم است که تنها با چند کلیک بهینه سازی سیستم شما را تضمین میکند و سایت دانلود نرم افزار رایگان آن را به اشتراک گذاشته است. SpeedUpMyPC یک متخصص ویندوز است که میتواند فضای اشغال شده حافظه (رم) را آزاد کند، شناسایی و بهینه سازی اتصال اینترنت شما را انجام دهد و با جابه جا کردن منابع پردازنده به منظور بهبود عملکرد برای جلوگیری از سقوط ویندوز کمک کند. همچنین نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر دارای ابزاری برای مدیریت استارت آپ است که با کنترل برنامه های راه انداز در لود سریع ویندوز کمک میکند. با SpeedUpMyPC تمامی ترافیک های اینترنتی را کنترل کنید و بهترین تنظیمات را برای اینترنت خود انتخاب کنید تا با نهایت سرعت به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، کوکی ها را بصورت خودکار پاک کنید، رم را بهینه سازی کنید و فایل های اضافی را پاک تا بتوانید از سقوط ویندوز خود جلوگیری کنید.

ویژگی های نرم افزار افزایش سرعت سیستم

    • بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک
    • نهایت استفاده از قدرت پردازشگر و تقویت برنامه های کاربری برای سرعت فوق العاده
    • استفاده از دیسک Defrag قدرتمند که بسیار سریع تر و کارآمد تر نسبت به نسخه های استاندارد ساخته شده است
    • حذف برنامه هایی که بصورت خودکار در پس زمینه اجرا میشوند
    • نهایت امنیت در حذف داده های با خرد کردن فایل ها طوری که قابل بازیافت نباشند
    • حذف فایل های اضافی برای آزاد سازی فضای هارد دیسک
    • بهینه سازی تنظیمات اتصال اینترنت برای بهبود پهنای باند
    • اسکن خودکار سیستم، بررسی اجمالی سیستم و توصیه ها و میانبری در نوار وظیفه
    • بهینه سازی رم و آزاد سازی فضای اشغال شده آن

دانلوددانلود رایگان نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر (حجم : 5.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

...

   

 برچسب ها : دانلود رايگان , نرم افزار بهينه سازي , SpeedUpMypc 2013 5.3.4.1

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : دانلود رايگان,نرم افزار بهينه سازي,SpeedUpMypc 2013 , نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 659 تاريخ : 10 آذر 1391 ساعت: 12:10

آموزش های کاربردی > ویندوز

آیا همیشه ری استارت کردن لازم است ؟

یکی از کارهای ملال آوری که کاربران ویندوز با آن مواجه هستند ، عمل Restart کردن کامپیوتر پس از نصب برنامه های خاصی است. بدین شکل که پش از نصب نرم افزار ، از شما خواسته میشود که سیستم را مجدد راه اندازی کنید. اما آیا این کار همیشه لازم است؟ یا میتوان گاهی به این اخطار توجه نکرد. در این ترفند قصد داریم به کنکاش این موضوع بپردازیم.

تنها دلايل اندكی وجود دارند كه پس از نصب، يكبار Restart كردن را واجب می‌كند. يكی از دلايل موجود هنگامی است كه فايل‌هايی كه در سيستم در حال كار ، قفل هستند احتياج به بروزرسانی و يا پاك شدن دارند.

اين مسئله برای بسياری از فايل‌های سيستم صدق می‌كند وهمچنين برای فايل‌هايی كه در يك زمان توسط برنامه‌های كاربردی ديگر باز شده‌اند.

البته اين مسئله نيز ممكن است وجود داشته باشد كه يك برنامه نصب به خودی خود بخواهد از دايركتوری موقت پاك شود. در چنين حالتی، احتياج به Restart كردن جديد نخواهد بود.
پس همواره هنگام تغییرات سیستمی نیاز به رستارت خواهید داشت.

اگر زمانی كامپيوتر از شما درخواست Restart كرد، می‌توانيد توسط ابزار Whyreboot  دلایل آن را بفمهید. تنها توسط دوبار كليك كردن می‌توانيد اين برنامه مجانی انگليسی زبان را فراخوانی كنيد. سپس در يك پنجره مجزا، ليستی از تمام فايلهايی كه بايد پاك شوند و يا تغيير اسم يا مكان به آنها داده شود به اضافه مسيرشان در اختيار شما قرار می‌گيرد. اين اطلاعات را ابزار گفته شده بيشتر از رجيستری بدست می‌آورد.

میتوانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید:
http://www.pcwelt.de/downloads/tools_utilities/desktop-tools/137220/index.html

اما در خصوص تغییراتی که در رجیستری میدهید ، ابتدا باید تشخیص دهید که آیا این تغییر در یک فایل سیستمی بوده یا خیر؟

مثلا اگر شما تغییری را در کلید زیر میدهید :
HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Session Manager
با كمك اسم فايل و مسير موجود به راحتی متوجه خواهيد شد كه اين عمليات مربوط به چيست. زیرا تغییر در فولدر
System بوده است.
دراين صورت احتياج به يك Restart سريع دارد و يا تنها يك برنامه نصب در انتظار اين است كه خود را پاك كند كه در اين صورت می‌‌توانيد با خيال راحت از Restart كردن، صرف نظر كنيد.

نوشته شده  توسط : بهنام پیــــــروی قله زو

 برچسب ها : آموزش کاربردی , ترفند ویندوز

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش کاربردی,ترفند ویندوز, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 567 تاريخ : 7 آذر 1391 ساعت: 14:46

آموزش هاي كاربردي > سخت افزار

مدت زمان كاركرد مانيتور

قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به مدت زمان روشن بودن و کارکرد مانیتور خود از زمان شروع به کار آن پی ببرید. لازم به ذکر است که این ترفند تنها مخصوص مانیتورهای LG است. 

 برای این کار:
دکمه Menu موجود بر روی مانیتور LG خود را فشار دهید.
خواهید دید که یک صفحه باز میشود. در این صفحه با استفاده از کلیدهای بالا پایین موجود بر روی مانتور به قسمت Setup که آیکون آن یک انگشت دست میباشد بروید.
حال دکمه Select را فشار دهید.
بر روی قسمت Language بروید و با استفاده از دکمه های چپ و راست زبان منو را به زبان ژاپنی تغییر دهید. هم اکنون خواهید دید که در پایین صفحه منو ، مدت زمان روشن بودن مانیتور شما از بدو شروع به کار نشان داده خواهد شد. (عبارت HR مخفف Hour به معنی ساعت است

 

نوشته شده توسط : بهنام پیــــــروی قله زو

 برچسب  ها : آموزش كاربردي , سخت افزار , مانیتور

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش كاربردي,سخت افزار,مانیتور, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 465 تاريخ : 7 آذر 1391 ساعت: 14:23

دنياي صفر و يك تصاوير

بررسی عملکرد دستگاه های الکترونیکی نظیر: CD، DVD، MP۳s و DVR، توجه ما را به این واقعیت مهم معطوف می نماید که تمامی آنان از یک پردازش پایه مشابه استفاده می نمایند: تبدیل اطلاعات آنالوگ به دیجیتال (صفر و یک). رویکرد فوق، تغییرات گسترده ای را در رابطه با نحوه برخورد با اطلاعات صوتی و تصویری، به دنبال داشته است. دوربین دیجیتال یکی از نمونه های قابل توجه در این زمینه بوده که نسبت به مدل های قبل از خود، به صورت اساسی تغییر کرده است (تفاوت عمده نسبت به دوربین های سنتی). تمامی فرآیندها در دوربین های سنتی، مبتنی بر فعالیت های شیمیایی و مکانیکی است اما دوربین های دیجیتال دارای یک کامپیوتر از قبل تعبیه شده بوده و تصاویر را به صورت الکترونیکی ذخیره می نمایند.

 

 

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : مقالات وب,مقالات كامپيوتري, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 503 تاريخ : 2 آذر 1391 ساعت: 13:52


منبع  تغذيه

منبع تغذيه  يکی از عناصر حياتی درکامپيوتراست. فعاليت ساير عناصر  به عملکرد منبع تغذيه بستگی دارد. منبع فوق تامين کننده  جريان الکتريسيته مورد نياز هر يک از عناصر سخت افزازی است . بدون وجود منبع تغذيه ، کامپيوتر مشابه  جعبه ای مملو از فلز و پلاستيک  خواهد بود. منبع تغذيه جريان ( ACAlteating Current  را به جريان   ( DC ( Direct Current تبديل می کند.

 

 

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش كاربردي,سخت افزار,منبع تغذیه , نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 533 تاريخ : 7 آذر 1391 ساعت: 22:4

آموزش های کاربردی > ویندوز

بستن كليه برنامه هاي هنگ كرده

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.
 

بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌افزار Notepad ویندوز باز شود.
در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding

اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید (به عنوان مثال Tarfandestan.bat).
اکنون در صورتی که یک یا چند برنامه هنگ کرد، کافی است به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید و بر روی این فایل جدید ایجاد شده دوبار کلیک کنید.
با اجرای این فایل، تمام پنجره‌های هنگ کرده برنامه‌ها بسته می‌شود.

 

نقل شده از ترفندستان

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش,ويندوز, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 722 تاريخ : 10 آذر 1391 ساعت: 18:28

نظر سنجی

بازديد كنندگان محترم نظر شما در مورد اين وبلاگ چيست ؟

خبرنامه